6 Ağustos 2009 Perşembe

Gitti, şimdi gitti.




seherlere kurban bir gidiş,

bir söyleyiş,

bir duyuş.

gözkapaklarının ağırlaştığı bir anda,

inadına bir çırpınış.

şimdi gitti,

daha yenice.

kokusu hala üzerimde.

tozu dumana kattığı

ıslaklığını bıraktığı

ve ayakizlerini...

şimdi gitti

daha yenice.

sözleri zihnimde bir kurcalamayla

gözlerimi dalgın bir kırpışla bırakıp gitti

yenice gitti

kocaman bir gelmeyişle

sessiz bir dönmeyişle gitti

dönüşsüz bir yoldan

çizgisiz bir sondan gitti

şimdi gitti

daha yenice

umudumu kırarak

ve

beni benimle bırakarak gitti

beni firarımla

beni yalnızlığımla

beni hayaliyle başbaşa bırakıp gitti.

gitti

geceleri iyice karanlığa muhtac ederek gitti

gitti

şimdi gitti.

7 yorum:

Adsız dedi ki...

Hem yıkarsın berk-ı şemşîr-i sitem ile âlemi
Hem döner dersin ser-i kûyumda feryâd olmasın”

bu sözü Evren'in bir yazısında gördüm ve çok hoşuma gitti.. şimdi bu yazıya da uygun olduğunu düşünüp eklemek istedim..
gidenler tek gitmiyor...
sevgiler..
büşra

Adsız dedi ki...

Büşra Hanım'a katılıyorum İsmail Emre. Gidenler tek gittiklerini sansalar da aslında giderken pek çok şey götürüyorlar bohçalarında. Senin bir yarını belki kalbini belki ömrünü. Gerçi gidenler olmasa sende de bu yürek bulunmuz belki bunları yazacak. Ayıplama beni ama hem gidene hem yüreğine sağlık.

Hülya

Adsız dedi ki...

Düşüngü

Hepsinin gelmesini bekleme;
Bir kişi gelmeyecek.

Sen alışmayasın diye,
Korkmayasın diye,
Düşünesin diye...

Kendine yetmen için..
Herkesin kendinden kaçacağı yerlerde
Sen kaçmayasın diye.

Gelenler gitmeyecekmiş gibi..
Doğumlarda ölümlerde
Duyasın diye.

Bildiğini bildirmek için
Bilmeme´yi öğrenmelisin.
Tam kalasın diye.

Hepsinin gelmesini bekleme,
Sen var olasın diye.
Bir kişi gelmeyecek,
Sen, bir olasın diye.

İSMAİL EMRE dedi ki...

Güzel Dostlara Teşekküler,

Birliğin sırrı elif'e vahdet kapılarının vav'ına ra'ya uzanan elif'lere ve kase-i mutlak olan nun'lara and olsun. Biz bir olmayı değil, iki bedende tek olmayı istemişiz. Mümkün olmayını mümkün olmayan bir dille ve mümkün olmayacak bedenlerden istemişiz. Yine hamd belîleri belâ kılan âlemlerin sahibinedir.

Adsız dedi ki...

gönül kaleminizden dökülenleri hayranlıkla takip ediyorum.Nasıl bir anlatımdır,nasıl bir aşktır bu,nasıl bir gönüldür ki hem gidene toz kondurmaz,hem yüreğine söz dinletemez...yüreğinize sağlık...selam ve dua ile (hanzade)

Adsız dedi ki...

"Gittin amma ki kodun hasret-i canı bile
İstemem sensiz olan sohbet-i yârânı bile."

Bana beyitleri sevdiren müstesna insana selamlar. Her beytin bir yaşamı vardır demiştiniz bana. Her beyit nice öyküler saklar sinesinde demiştiniz. Beyitlere ve dizelere öyküleriyle can veren kaleminize ve yüreğinize binlerce kez teşekkürler. Muhteşem, istisna ve sizin deyişinizle müstesna sesler.

Yasemin Güzelyalı

Adsız dedi ki...

beyitler üstüne beyitler yorumlar üstüne yorumlar. yeterlli değil bence sözler. her ne kadar anlaşılmayan bir dille gönlü anlaşılır kılmaya çalışıyorsa da dizeler anlık bu sevda. bir gidenin ardından gelenler gelenlerin ardından hiç durmadan gidenler. söyleyenler ve susanlar ve aşka susamış olanlar. her şey var bunların içinde dizlerin içinde yüreğin her telinden bir tutam sevda var. üslubunu çok beğendim takipteyim.

seray

AŞK'A ŞİİR AŞK'A SEMA